BİLDİRİM HATTI

Bildirim/şikayet hattı, çalışanların, müşterilerin veya diğer paydaşların şikayetlerini, endişelerini ve etik ihlalleri güvenli bir şekilde iletebilmeleri için oluşturulmuş bir ihbar mekanizmasıdır.
Bu hat, şirketlerin ve kuruluşların şeffaflığı artırma, etik uyumluluğu sağlama ve çalışan memnuniyetini güçlendirme amacıyla kullanılmaktadır.

HATTININ AMACI

  • Etik ve Uyumluluk Şikayetleri; yolsuzluk, rüşvet, çalışanlar tarafından gözlemlenen usulsüzlüklerin bildirilmesi,
  • Çalışan Hakları ve İşyerinde Adalet; iş yerinde taciz, ayrımcılık, mobbing veya iş sözleşmesi ihlalleriyle ilgili şikayetlerin iletilmesi,
  • İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Şikayetleri; yetersiz güvenlik önlemlerinin raporlanması, iş kazaları veya sağlık risklerinin bildirilmesi,
  • Tedarik Zinciri Şeffaflığı ve Sürdürülebilirlik; tedarik zincirinde insan hakları ihlalleri, çocuk işçi kullanımı gibi durumların bildirilmesi,
  • Müşteri Şikayetleri ve Geri Bildirimler; hizmet veya ürünle ilgili kalite problemlerinin bildirilmesi, müşteri memnuniyetsizliği,
  • Gizli ve Güvenli Bildirim Mekanizması; isim yazmadan bildirim yapabilme imkanı, yüksek gizlilikle bildirim yapan saklı kalacaktır.

GİZLİLİK VE GÜVENLİK

Tüm bildirimler anonim olarak yapılabilir ve iletilen tüm bilgiler en üst düzeyde gizlilikle ele alınacaktır.
Her rapor, profesyonellik, gizlilik ve saygı çerçevesinde değerlendirilir.

Şeffaflık ve hesap verebilirlik kültürünü teşvik ederek; güvenli ve etik bir çalışma ortamı sağlamayı amaçlıyoruz.
Dürüstlüğünüz ve değerlerimize olan bağlılığınız için teşekkür ederiz.


    +1 123 456 7